A dokumentum menedzsment és vállalatirányítási rendszer egy olyan szoftver, amely a Cég különböző dokumentumait teljes körűen kezeli és tárolja, elősegítve a vezetési és menedzsment feladatokat. Kiemelt funkcionalitással szerepel a szerződések nyilvántartása, lekérdezése, valamint a teljes szerződéskötés folyamata, nyomon követhetően, és szabályozott hozzáférési lehetőségekkel.
Teljes körűen támogatja a vállalatirányítás alá tartozó rendszereket, amelyek külön-külön, és egyben is információkat szolgáltatnak, ezzel nagyfokú hatékonyság és gyors ügyintézés elérését teszi lehetővé.
A Cég menedzsmentjét, és a döntésekben résztvevő szereplőket naprakész, vezetői és kezelői szintenként összesíthető, és lekérdezhető információkkal történő kiszolgálására, illetve a gazdálkodási feladatok hatékony végrehajtásának támogatására tökéletesen alkalmas. A programrendszer átfogó képet nyújt a bekövetkező eseményekről és az esetleges elmaradt munkafolyamatokról.
A vállalatirányítási rendszer magába foglalja a
A vállalatirányítási modulok kiszolgálják az egyes szakterületeket, és a menedzsmentnek adnak támogatást.